2/2/18

Απίστευτο και όμως αληθινό. Παραλίγο παράνομη εκδίκαση της έφεσης μου χωρίς εμένα σε λάθος ημέρα. Όποιος νομίζει ότι πρόκειται για κακόβουλο «λάθος» είναι Συνομωσιολόγος.

 Η έφεση μου κατά της πρωτοδίκης απόφασης που με καταδίκασε σε έξι μήνες φυλακή επειδή αναφερόμενος στην άγρια δολοφονία του Μανώλη Καντάρη, υποστήριξα, ότι η τότε κυβέρνηση και οι «Αλληλέγγυοι» προς τους Λαθραίους μετανάστες, είχαν ηθική και πολιτική ευθύνη για τα εγκλήματα των παρανόμως εισερχομένων στη χώρα.

Δικάστηκα μετά από μήνυση που μου υπέβαλε η γνωστή και δραστηριοποιούμενη  στον χώρο των αλληλέγγυων,  κ. Μαρίνα Βήχου,
που υποστήριξε ότι με την πολιτική μου άποψη την συκοφάντησα , παρόλο που ουδέποτε τη γνώριζα και την είδα για πρώτη φορά στο ακροατήριο.

Η εκδίκαση της έφεσης μου αναβλήθηκε λόγω λήξης ωραρίου και προσδιορίστηκε από την Έδρα για τις 6 Φεβρουαρίου, (06/02/2018), χωρίς κλήση των παρόντων.

Επειδή όμως από το φάκελο της υπόθεσης απουσιάζει η απόφαση και δεν μπορούμε να την μελετήσουμε , η συνήγορός μου πήγε σήμερα το πρωί στη Γραμματεία των Δικαστηρίων, μήπως και βρει την καθαρογραμμένη απόφαση,
και τότε, με έκπληξη πληροφορήθηκε ότι ο φάκελος ήταν στην Έδρα, διότι η έφεση εκδικαζόταν σήμερα, με αριθμό πινακίου 9.

Έσπευσε στο ακροατήριο, όπου έπεσε επάνω στην κ. Βήχου, στους Μάρτυρες της και στους συνηγόρους της, που γνώριζαν το «λάθος» της "θεόστραβης γραμματείας", να προσδιορίσει παράνομα για σήμερα την εκδίκαση ,
αντί για τις 6 Φεβρουαρίου.

Η απρόσωπη «γραμματεία» που έκανε το λάθος δεν έκανε «λάθος» να ενημερώσει είτε εμένα είτε το συνήγορό μου.

Ένα "ανθρώπινο" λάθος, σαν και το "ανύπαρκτο πέναλτι" που βλέπει
ο θεόστραβος διαιτητής στο γήπεδο.


Σπύρος Χατζάρας

ΥΓ. Υπάρχει Θεός!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι άνθρωποι, είναι φασίστες χειρίστου είδους. Δυστυχώς...

Ανώνυμος είπε...

Τρέφεις ακόμα αυταπάτες περί "κράτους" $$δικαίου$$;
Πόσες δικτατορίες γνωρίζεις όπου οι άνθρωποι καταδιωκονταν, φυλακίζονται, βασανίζονται δικαια δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται σήμερα ήταν η κατάλληλη μασονο-σύνθεση για να σε δικάσει... Οπότε στις 6 Φεβρουαρίου το βλέπω να πηγαίνει για αναβολή...

Η 19η Μαρτίου στην Ιστορία

Η 19η Μαρτίου είναι η 79η ημέρα του  δίσεκτου 2024 κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Απομένουν 287 μέρες μέχρι το τέλος του έτους. 1205. Έγινε ...