11/11/15

24ωρη απεργία για ξεκάρφωμα

Τα ρεμάλια του εργατοπατερισμού και οι 35 ώρες δουλειάς


Τα πολυτελή κομματόσκυλα της ΓΣΣΕ, της ΑΔΕΔΥ, της ΟΤΟΕ, της ΓΕΝΟΠ, και οικοδόμοι της ΚΚΕ λίμιτεδ, κλπ, που απεργούσαν για 35 ώρες δουλειάς και οδήγησαν την εργατική τάξη στην ημιαπασχόληση και στο «μηνιάτικο» των 346 ευρώ, βγήκαν από τα μπούνκερ που κρύβονταν και μας ζητάνε να δώσουμε ένα κόκκινιο μεροκάματο στα αφεντικά και τον ALEXIS.

Με τα ρεμάλια του εργατοπατερισμού, κανένας τίμιος εργαζόμενος, κανένας φτωχός που παλεύει να τα βγάλει πέρα, δεν έχει σχέση.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μιχαήλ Παλαιοπάνος
Έ! ρε και να το καταλάβαινα εγώ ο συνεπής=ΒΛΑΚΑΣ+ΑΝΟΗΤΟΣ+ΘΥΜΑ+ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ+ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ+ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ψηφοφόρος και αντί στο κάλεσμά τους δήθεν "για όλα τα δίκια του εργαζόμενου", έπαιρνα και ένα βούρδουλα και περιλάβαινα όλο του ΡΟΥΦΙΑΝΟΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟΠΡΟΔΟΤΟΧΑΡΑΜΟΦΑΪΚΟΥΡΑΔΟΣΟΪ των αγωνιζομένων εκπροσώπων,και "πού σε πονεί και πού σε σφάζει", διότι "στους προσκυνημένους αρμόζει φωτιά και τσεκούρι(του Θ. Κολοκοτρώνη)" πάω στοίχημα ότι κάτι θ΄άλλαζε. Αλλά αφού δεν τολμώ ΑΚΟΜΑ καλά να πάθω!!! Τ΄αξίζω το πάθημα. Αν δεν μ΄αρέσει ας προσπαθήσω να τ΄αλλάξω. Αλλιώς και το θέλω και βολεύομαι. Ότι με κάθε τέτοια κινητοποίηση χαρίζω και ένα ποσό διπλάσιο από το μεροκάματό μου στους εργοδότες είναι ο δεύτερος λαγός. ¨οτι με την συμμετοχή μου στην κινητοποίηση παρατείνω την θητεία άνευ αντικειμένου των εκπροσώπων μου αυτό είναι ο τρίτος λαγός. Ότι εγώ το βλήτονομίζω ότι τολμώ αυτός είναι ο μεγάλος λαγός.

Ανώνυμος είπε...

έξω από το σούπερ μάρκετ μοιράζανε φυλλάδια για την απεργία κάτι γέροι τού ΠΑΜΕ, πήγε να μου δώσει ένα και τού είπα "όχι ευχαριστώ" και πετάχτηκε μια γεροκλανιά και λέει "οι νέοι δεν έχουν τέτοια προβλήματα" κάτι τέτοιο.

μου κάνει εντύπωση που δεν τσίμπησα στην προβοκάτσια ούτε ενστικτωδώς. πλέον τους κομμουνιστές τους κατατάσσω στο ζωικό βασίλειο. γαυγίζει ο σκύλος, ε σκύλος είναι και γαυγίζει.