5/12/14

Βασίλης Παπαγεωργόπουλος: ΕΙΜΑΙ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΘΥΜΑ.

«Πληροφορήθηκα από τον Τύπο ότι κατετέθη επιτέλους η θέση του Προέδρου του πενταμελούς Εφετείου και εδόθη στους 2 Εφέτες που πρότειναν να κηρυχθώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΘΩΟΣ, για να καταγράψουν σε εύλογο χρονικό διάστημα τον ΑΝΤΙΛΟΓΟ τους!
Σε σχετικά σύντομο λοιπόν χρονικό διάστημα θα εμφανισθεί ΟΛΟΚΛΗΡΗ η απόφαση του Δικαστηρίου και οι πάντες από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας και τον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου μέχρι τον απλό Έλληνα πολίτη θα αντιληφθούν την ΑΛΗΘΕΙΑ.
Θα αντιληφθούν ότι ΑΔΙΚΑ και χωρίς κανένα απολύτως αποδεικτικό στοιχείο καταδικάσθηκε σε ισόβια πρωτοδίκως και εν συνεχεία σε δωδεκαετή κάθειρξη ο επί 12ετία Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ότι ΑΔΙΚΑ σπιλώθηκε το όνομά μου, ότι ΑΔΙΚΑ βρίσκομαι εδώ και 21 μήνες στην φυλακή, ότι η εναντίον μου απόφαση ήταν μια απόφαση ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ, ότι είμαι ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΘΥΜΑ.
Ελπίδα μου ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ.»

Βασίλης Παπαγεωργόπουλος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όταν έτρεχε τα κατοστάρια του όλοι τον αποθέωναν τον φτερωτό γιατρό. Απ' τη στιγμή που μπήκε στη φυλακή, όλοι τον ξεχάσανε. Το ίδιο έγινε και με τους Χρυσαυγίτες. Δυστυχώς, οι Έλληνες που βοηθάμε τον κάθε αλλοδαπό κατατρεγμένο, δεν φημιζόμαστε για την αλληλεγγύη μας στον συνέλληνα...