19/11/14

Νέο Αυστηρό μήνυμα Πούτιν προς τις ΗΠΑ

Πάψτε να παρεμβαίνετε στα εσωτερικά μας!

Μία ημέρα μετά την ιστορική του δήλωση ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θέλουν να υποτάξουν τη Ρωσία, αλλά δεν θα το καταφέρουν ποτέ, ο Ρώσος πρόεδρος παρέλαβε τα διαπιστευτήρια του νέου Πρεσβευτή των ΗΠΑ στη Μόσχα, John Tefft , και ζήτησε από τις ΗΠΑ να πάψουν παρεμβαίνουν στις εσωτερικές υποθέσεις της Ρωσίας, λέγοντας ότι η Μόσχα είναι ανοικτή στη συνεργασία με την Ουάσινγκτον σε θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
«Είμαστε έτοιμοι για πρακτική συνεργασία με τους αμερικανούς εταίρους μας σε διάφορα ζητήματα εφόσον γίνονται δεκτές οι αρχές του σεβασμού των συμφερόντων του άλλου, τα ίσα δικαιώματα και η μη παρέμβαση στις εσωτερικές υποθέσεις», τόνισε.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου Αλέξη, το `λαβα το γράμμα σου
και με ρωτάς τι γίνομαι, τι κάνω

Μάθε, ο γιατρός πως είπε στη μητέρα μου
ότι σε λίγες μέρες θα πεθάνω

Είναι καιρός όπου έπληξα διαβάζοντας
όλο τα ίδια που έχω εδώ βιβλία

κι όλο εποθούσα κάτι νέο να μάθαινα
που να μου φέρει λίγη ποικιλία

Κι ήρθεν εχθές το νέο έτσι απροσδόκητα
σιγά ο γιατρός στο διάδρομο εμιλούσε

και τ’ άκουσα, στην κάμαρα σκοτείνιαζε
κι ο θόρυβος του δρόμου σταματούσε

Έκλαψα βέβαια, κάτω απ’ την κουβέρτα μου

ΛυπήθηκαL' Για σκέψου, τόσο νέος

μα στον εαυτό μου αμέσως υποσχέθηκα
πως θα φανώ, σαν πάντοτε, γενναίος

Θυμάσαι, που ταξίδια ονειρευόμουνα
κι είχα ένα διαβήτη κι ένα χάρτη
και πάντα για να φύγω ετοιμαζόμουνα

κι όλο η μητέρα μου `λεγε: Το Μάρτη

Τώρα στο τζαμι ένα καράβι εσκάρωσα
κι ένα του Μαγκρ στιχάκι έχω σκαλίσει:
Τι θλίψη στα ταξίδια κρύβεται άπειρη ,

κι εγώ για ένα ταξίδι έχω κινήσει

Να πεις σ’ όλους τους φίλους χαιρετίσματα
κι αν τύχει ν’ απαντήσεις την Ελένη
πως μ’ ένα φορτηγό πες της μπαρκάρισα
και τώρα πια να μη με περιμένει

Αλήθεια, ο Χάρος ήθελα να `ρχότανε
σαν ένας καπετάνιος να με πάρει

χτυπώντας τις βαριές πέτσινες μπότες του
κι ένα μακρύ τσιμπούκι να φουμάρει

Αλέξη, νιώθω τώρα πως σε κούρασα
μπορεί κιόλας να σ’ έκαμα να κλάψεις

δε θα `βρεις, βέβαια, λόγια για μιαν απάντηση
μα δε θα λάβεις κόπο να μου γράψεις

Αμφιάραος είπε...

Ο Ιωσήφ Άκερμαν είαι ο νέος πρόεδρος της τράπεζας Κύπρου Σπύρο. Οι "αθέατοι " δουλεύουν και εμείς κοιμόμαστε......

Πάνοπλος είπε...

Kύριε Χατζάρα,

Μπράβο για όσα αποκαλύπτεται και στέκουν.

Για αυτά που δεν στέκουν,
να μάθετε να κάνετε επιστημονική έρευνα.

Όχι ερευνητικούς κωλοτουμπισμούς.

Περι Μακρυγιάννη, να παραδεχτείτε ότι κάνατε λάθος..

Ότι μας συμφέρει το χρησιμοποιούμε; ή απλά δεν είχαμε πολλά στοιχεία;

Ωραία εκπομπή για την Επανάσταση.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ όχι ΔΟΓΜΑΤΑ και ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΙΣΜΟΥΣ..

http://www.youtube.com/watch?v=3LlInubIOms

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΑΞΕΙΣ
ΟΧΙ
ΛΟΓΙΑ


ΠΩΣ ΕΠΕΣΕ Η ΘΑΤΣΕΡ ΜΕ ΤΟ ΤΟΤΕ ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟ ΧΑΡΑΤΣΙ?

Αυτό πρέπει να οργανωθούμε να κάνουμε.

Μίλα ρε Σπύρο.

Σημερινα Νέα από τη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης στην Νεα Ρωσσία (Νοβορωσσία). (Μέχρι τις 11 πμ)

  Τα ξημερώματα, στο μετωπο της Αβντέεβκα,   οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους κοντά στους οικισμούς Ορλόβκα κ...