26/11/14

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω

Παπαγεωργόπουλος : Για λόγους σκοπιμότητας η παράλογη
και άδικη φυλάκισή μου

Καθώς σε λίγες ημέρες (27-11-2014) συμπληρώνω 21 μήνες μιας ΠΑΡΑΛΟΓΗΣ, ΑΔΙΚΗΣ και αποκλειστικά για λόγους ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ φυλάκισης, κάθομαι και σκέφτομαι: Για να καταδικάσει το Δικαστήριο ένα πολίτη για «συνέργεια» σε κάποια παράνομη πράξη που διέπραξε τρίτος, θα πρέπει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να έχει στην διάθεσή του απολύτως συγκεκριμένα ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ότι ο πολίτης αυτός είχε ΓΝΩΣΗ των παρανομιών που διέπραττε ο τρίτος! Διαβάζω μάλιστα σε ένα βιβλίο του Επίτιμου Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ευάγγελου Κρουσταλλάκη ότι «Η Δικαιοσύνη ΑΞΙΩΝΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ την ύπαρξηΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ και πειστικής αιτιολόγησης». Στην δική μου περίπτωση, αλήθεια ΠΟΙΟΣ μου είχε μεταφέρει την ΓΝΩΣΗ ότι ένας από τους 4.500 υπαλλήλους του Δήμου υπεξαιρούσε –χρόνια ολόκληρα πριν ορκισθώ Δήμαρχος το 1999 – τα χρήματα που του έδινε η Ταμειακή Υπηρεσία για να πληρώσει Εφορία και Ασφαλιστικά Ταμεία και αυτός τα έβαζε στην τσέπη του; Απολύτως ΚΑΝΕΝΑΣ!
Ποιος κατέθεσε στο Δικαστήριο ότι με ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ; Απολύτως ΚΑΝΕΝΑΣ!
Από πού να έχω ΓΝΩΣΗ όταν ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ είτε γραπτώς είτε προφορικώς, όπως ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ στο Δικαστήριο:
1.ΟΥΤΕ η Εφορία που δεν εισέπραττε τα υπεξαιρεθέντα και συγχρόνως έδινε φορολογική ενημερότητα στον Δήμο!
2.ΟΥΤΕ τα Ασφαλιστικά Ταμεία που δεν εισέπρατταν τα υπεξαιρεθέντα και δεν διαμαρτύρονταν είτε γραπτά είτε προφορικά!
3.ΟΥΤΕ κάποιος υπάλληλος του Δήμου, είτε της Ταμειακής Υπηρεσίας (Προϊστάμενος κ.λ.π.), είτε των Οικονομικών Υπηρεσιών (Προϊστάμενος κ.λ.π.),, είτε οποιασδήποτε άλλης Υπηρεσίας!
4.ΟΥΤΕ κάποιος διορισμένος (Γεν. Γραμματέας κ.λ.π.), ΟΥΤΕ κάποιος αιρετός (Αντιδήμαρχοι κ.λ.π.) είτε της δικής μου παράταξης είτε κάποιας άλλης, είτε μετά το 1999 είτε πριν το 1999! 5.ΟΥΤΕ κάποιος κατηγορούμενος, ΟΥΤΕ κάποιος απλός πολίτης!
6.ΟΥΤΕ το Ελεγκτικό Συνέδριο που ήλεγχε τον Δήμο και τα έβρισκε όλα νόμιμα!
7.ΟΥΤΕ το Υπουργείο Οικονομικών που ήλεγχε τον Δήμο και τα έβρισκε όλα νόμιμα!
8.ΟΥΤΕ η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που ήλεγχε τον Δήμο και τα έβρισκε όλα νόμιμα! 9.ΟΥΤΕ οι Ορκωτοί Ελεγκτές που ήλεγχαν τον Δήμο και τα έβρισκαν όλα νόμιμα!
10.ΟΥΤΕ βεβαίως ο υπεξαιρέτης –επίορκος υπάλληλος του Δήμου- όπως ο ίδιος κατέθεσε στο Δικαστήριο.
Από πού λοιπόν να ΓΝΩΡΙΖΩ για τις υπεξαιρέσεις ;
Από που να έχω ΓΝΩΣΗ όταν απεδείχθη ότι ΟΥΔΕΙΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ;
Με την εμφάνιση λοιπόν της απόφασης, δεδομένου ότι δεν ΥΠΑΡΧΕΙ απολύτως κανένα πρόσωπο ή Φορέας που να με ενημέρωσε , θα αποδειχθεί περίτρανα άλλη μία φορά ΟΤΙ
ΕΙΜΑΙ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΘΥΜΑ!
ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΑ ΜΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ!
ΟΤΙ ΑΔΙΚΑ ΣΠΙΛΩΘΗΚΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ!
ΟΤΙ ΑΔΙΚΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 21 ΜΗΝΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: