19/11/14

Στην Βουλή σήμερα η νέα σκευωρία των μηχανισμών κατά Παναγιώταρου

Σήμερα στη Βουλή αποφασίστηκε  η άρση ασυλίας του Η. Παναγιώταρου.

Στην ονομαστική ψηφοφορία συμμετείχαν 179 Βουλευτές και το αποτελέσματα ήταν: 170 ναι, 6, όχι, 1 παρών, 2 λευκά

Σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής του Λαϊκού Συνδέσμου τονίζει:

«Την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014 η Βουλή των «Ελλήνων» θα αποφασίσει για μια ακόμη φορά την άρση της ασυλίας μου. Αφού «κατηγορούμαι» για το αδίκημα της ληστείας, καθώς και για πρόκληση επικίνδυνης σωματικής βλάβης.
Η δίωξή μου είναι αμιγώς πολιτική και εγώ παντελώς αθώος, γι’ αυτό και ζητάω να γίνει δεκτή η άρση της ασυλίας μου για ένα και μόνο λόγο: Να οδηγηθεί η υπόθεσή μου στη Δικαιοσύνη και να αποδειχθεί περίτρανα το αυτονόητο, δηλαδή η αθωότητά μου.
Όπως ακριβώς συνέβη πριν από ενάμιση χρόνο με τον Συναγωνιστή μου Ηλία Κασιδιάρη, ο οποίος συκοφαντούνταν ως «ληστής» και τελικά το Εφετείο Αθηνών τον έκρινε αθώο, καθώς αποδείχθηκε ότι η εναντίον του κατηγορία ήταν μια σκευωρία. Όπως έγινε προ εβδομάδος και με τον Συναγωνιστή Μπαρμπαρούση Κωνσταντίνο ο οποίος αθωώθηκε από το Δικαστήριο του Μεσολογγίου για υποτιθέμενη καταστροφή πάγκων παράνομων αλλοδαπών μικροπωλητών.
Όσοι έστησαν την εναντίον μου κατηγορία έκαναν τόσο προχειροφτιαγμένη δουλειά που ακόμα και ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Χρήστος Μαρκογιαννάκης στη συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της οποίας είναι Πρόεδρος, αναγκάστηκε να πει: «Αν δίκαζες αυτή τη στιγμή, ως δικαστήριο, πιθανώς να έλεγες αθώος ο κατηγορούμενος».
Έβαλαν έναν αλλοδαπό από το Μπαγκλαντές να πει ότι αφού πρώτα με κυνηγούσε στο μισό κέντρο των Αθηνών, του επιτέθηκα, του πήρα ένα κινητό μάρκας Blackberry (το ακριβότερο κινητό της αγοράς) και 450 ευρώ.
Μόνο που δυστυχώς για τους σκευωρούς, όταν εκλήθην για διευκρινίσεις από την αστυνομία και έκανα εναντίον του μήνυση για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση διαπιστώθηκε ότι η διεύθυνση του εν λόγω Μπαγκλαντεσιανού δεν ισχύει. Διαπίστωσα ότι η αναγνώρισή μου έχει γίνει για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά όχι από αναγνώριση προσώπου αλλά πινακίδας αυτοκινήτου πασίγνωστης στο πανελλήνιο, αφού και εγώ και τα οχήματά μου ήταν και είναι εδώ και πολλά χρόνια στοχοποιημένα (Εμπρησμοί-Δολιοφθορές-Απειλές-Μαχαιρώματα εις βάρος μου κλπ.). Που και αυτό είναι λάθος διότι «αναγνώρισε» εντελώς λάθος χρώμα οχήματος, αναγνώρισε μαύρο ενώ το δικό μου είναι γκρι-μπλε.
Θα δυσαρεστήσω τους σκευωρούς αλλά τη συγκεκριμένη ημέρα, καθώς και την προηγούμενη και την επόμενη βρισκόμουν αποδεδειγμένα εκτός Αθηνών με το όχημά μου.
Η Χρυσή Αυγή είναι πεντακάθαρη και δεν φοβάται τίποτα. Με τέτοιες στημένες υποθέσεις προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από τα πραγματικά προβλήματα του λαού και της χώρας. Ελπίζω εκτός από την κατασυκοφάντησή μου από τα ΜΜΕ, να προβληθεί και η παρούσα ανακοίνωση».
 
Ηλίας Παναγιώταρος Βουλευτής Β΄ Αθηνών Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Για την ΑΡΣΗ τηs ΑΣΥΛΙΑΣ του ΒΟΥΛΕΥΤΗ του ΛΑΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ!!!Στην ολομελεια υπηρξε διχασμοs και ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΩΝΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ τηs αρμοδιαs Επιτροπηs για ΑΡΣΗ τηs ΑΣΥΛΙΑΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ οι αποψειs ισομοιραστηκαν με 102 ψηφουs υπερ 102 κατα και 5 παρων!!!!!Στην επαναληπτικη ψηφοφορια που εγινε η βουλη''ΑΠΕΡΡΙΨΕ''το αιτημα ΑΡΣΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ!!!!!!Κατα του αιτηματοs αρσηs τηs ασυλιαs ψηφισαν 152 βουλευτεs (σε συνολο 184 παροντων)Ενω 22 ψηφισαν υπερ και 10 ακομη ψηφισαν λευκο!!!!!!!!!!!!!Το Στρατολογικο γραφειο ανατολικηs αττικηs εκρινε αναδρομικα τον κ.ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ δεν εμφανιστηκε!!!!!27/03/1997!!Φ.429/334/4176Σ568-Ο Εισαγγελεαs Στρατοδικειου κυρησει τον Κ.ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ Ανυποτακτο Διαρκειαs 12/03/08!!!!!!!!Λ.Α.γ.Ο.Σ. Λ.Α.γ.Ο.Σ Λ.Α.γ.Ο.Σ.η κοντοχωντρη κουραδαααααααααα