30/9/13

Η πολιτική δίωξη σε βάρος μου

Σήμερα πληροφορήθηκα ότι είμαι ένας από τους 960 επίορκους που έχουν προσωρινά απομακρυνθεί από τη δουλειά τους.
Η φύση των «παραπτωμάτων» μου εμπίπτει στο καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας όσο εκκρεμεί η εκδίκαση της υπόθεσής μου από το Πειθαρχικό Συμβούλιο
. Η συνεδρίαση του Πειθαρχικού Συμβούλιου θα γίνει στις 14 Οκτωβρίου.
Σχετικά με τα θέματα πειθαρχικού ελέγχου που με κατηγορεί το φαύλο κομματικό κράτος , δεν έχω διαπράξει καμία από τις πράξεις που μου αποδίδονται.
Αρνούμαι ότι εξύβρισα τον προϊσταμένο της Διεύθυνσης Αναλύσεων και Τεκμηρίωσης,  αρνούμαι ότι έφθειρα και κατέστρεψα δημόσια έγγραφα και ότι αρνήθηκα να εκτελέσω εργασία με υποδειξη του προϊσταμένου και ότι αρνήθηκα να προσέρχομαι καθημερινά στην εργασία μου.
Από την Πειθαρχική Ανάκριση , απεδείχθη πέραν πάσης αμφιβολίας ότι δεν υπέπεσα σε κανένα πειθαρχικό παράπτωμα, ότι το πόρισμα της ΕΔΕ με το οποίο παραπέμφθηκα στο Πειθαρχικό, δεν ήταν αντικειμενικό και αμερόληπτο και ότι διετυπώθησαν εις βάρος μου ανύπαρκτες κατηγορίες που στηρίχθηκαν σε παραποιημένα στοιχεία που προσέφερε ο βασικός μάρτυρας κατηγορίας στις αντιφατικές ένορκες καταθέσεις του.
Από την Πειθαρχική Ανάκριση απεδείχθη ότι ήμουν παρών στην Υπηρεσία και επομένως ότι δεν υφίσταται το παράπτωμα της αδικαιολόγητης απουσίας και απεδείχθη ότι υπήρξε νόθευση δημοσίου εγγράφου και συγκεκριμένα του υπ. αριθμ. Πρωτοκόλλου ΔΑΝΤΚ/76/18-03-2011, Υπηρεσιακού Σημειώματος  .
Στην Πειθαρχική Ανάκριση, παρουσιάστηκε ο τέως προϊστάμενος μου συνάδελφος Ιωάννης Μαθιουδάκης ο οποίος κατέθεσε ενόρκως ότι το ανυπόγραφο σημείωμα που υπέβαλε στην ΕΔΕ ο κ. Αγουρίδης , σχετικά με την δική μου βάρδια, και το οποίο απέδωσε στον κ, Μαθιουδάκη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Υπάρχουν πολλά ακόμα. Θα περιμένω την απόφαση και θα επανέλθω

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλη δυναμη και καλη τυχη

Οι Ρώσοι ταυτοποιήσαν τους Ουκρανούς . Χρήματα μεταφέρθηκαν από την Ουκρανία στους δράστες της τρομοκρατικής επίθεσης

  Η Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι   επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή μεγάλων χρηματικών ποσών και κρυπτον...