22/9/13

Νέτα, σκέτα.

Είμαι ανεξάρτητος δημοσιογράφος και όχι πολιτευτής. Ουδέποτε υπήρξα κομματόσκυλο. Απευθύνομαι σε ευφυείς και όχι στους βλάκες.
Απευθύνομαι σε όσους μοιράζονται μαζί μου την αγάπη για την πατρίδα και το Έθνος μας.
Κρατάω το μπλόγκ για να γράφω τη γνώμη μου. Δεν μαζεύω «ψηφαλάκια», δεν ψάχνω οπαδούς, δεν κάνω προπαγάνδα και δεν έχω διαφήμιση ούτε χορηγούς. Με διαβάζουν 2500 άνθρωποι. Οι περισσότεροι επειδή το θέλουν και ορισμένοι επειδή τους βάζουν.
Οι «βαλτοί», είτε «αριστεροί» είτε «δεξιοί» δεν με ενδιαφέρουν και πολύ περισσότερο δεν με ενδιαφέρει η δήθεν γνώμη τους.
Προς όσους λοιπόν, μου γράφουν  για «άλλους» "τρίτους" , λέω ότι βαράνε στου κωφού την πόρτα.
Εδώ ,«παίζει» μόνο ο Χατζάρας. Νέτος, σκέτος.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποιος ρωτησε εμενα το μαλακα ελληνικο λαο για να μου φτιαξει τη δημοσια τηλεοραση ο παντελης ο καψης? και γιατι του δινουν του μαλακα ενα σκασμο λεφτα? 450.000€ το χρονο!

Ανώνυμος είπε...

Εύγε!!!!! ΜΔΕ

Οι Ρώσοι ταυτοποιήσαν τους Ουκρανούς . Χρήματα μεταφέρθηκαν από την Ουκρανία στους δράστες της τρομοκρατικής επίθεσης

  Η Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι   επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή μεγάλων χρηματικών ποσών και κρυπτον...