20/7/12

Νεα Επίδειξη της ισλαμικής κατοχής

Μουσουλμάνοι σε ΣΕΦ και ΟΑΚΑ για το ραμαζάνι! . http://www.elkosmos.gr/epikairotita/h-/metanasteftiko/11283-2012-07-20-18-15-41.html  

Μάταια θα περίμενε κανείς κάποιου είδους διαφορετική αντιμετώπιση από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σε σχέση με αυτή του ΠΑΣΟΚ. Από ό,τι φαίνεται όμως η συντηρητική, ευρωπαϊκή κλπ κλπ παράταξη, συνεχίζει το έργο του ΠΑΣΟΚ σε κάθε είδους επίπεδο.
Χώροι της Αττικής παραχωρούνται για την τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων, κατά την εορτή της Λύσης της Νηστείας του Ραμαζανίου, σύμφωνα με την απόφαση των Υπουργείων Εσωτερικών, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Συγκεκριμένα, μετά από σύσκεψη που πραγματοποίησαν εκπρόσωποι... των συναρμόδιων Υπουργείων αποφασίστηκε, στο πλαίσιο του σεβασμού των θρησκευτικών ελευθεριών και δικαιωμάτων του ανθρώπου, να παραχωρηθούν δωρεάν χώροι, για την ''απρόσκοπη τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων τους'', σε όσους μουσουλμάνους της περιοχής το επιλέξουν.
Οι δυο χώροι της Αττικής που προτείνουν τα υπουργεία στους μουσουλμάνους για την άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων, είναι το το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο, οι οποίοι κατά το παρελθόν έχουν χρησιμοποιηθεί για τον ίδιο σκοπό. Και φυσικά θα τα πάρουν ... τζάμπα, αφού θα πληρώσει το ελληνικό κράτος!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σεβασμου θρησκευτικων ελευθεριων των ελληνων οχι των ξενων,με αυτους εκανα χωριο οχι με ξενους,που το ειδαν γραμμενο να βρισκονται εδω με την βια χωρις να το θελω και να εχουν και δικαιωμα ανθρωπινο?να σεβαστω τι?τον ασεβη που ηρθε και κατελαβε το σπιτι μου και τωρα με αναγκαζει να φαω στη μαπα τα χουγια του?

να τον σεβαστω στη χωρα του ναι,στο δικο μου σπιτι γιατι?

τι μπουρδες ειναι αυτες που τσαμπουνανε ,κανενας σεβασμος σε αυτους που δεν σεβαστηκαν εμενα.



ανθρωπινο δικαιωμα να τους πληρωνω εγω μεσα στο δικο μου σπιτι?να σεβαστουν αυτοι το δικο μου πορτοφολι την δικη μου ηρεμια και ελευθερια και τα δικα μου δικαιωματα και να πληρωσουν οι υπουργαιοι και οι κουστωδιες τους απο τους μισθους τους τα εξοδα του καθε μαλακα παρασιτου.

γιατι τους καλεσα για καφε και απεκτησαν τωρα και δικαιωμα στο πορτοφολι μου ?

να σεβαστουν την ηρεμια μας ολοι τους...

Ανώνυμος είπε...

σεβασμου θρησκευτικων ελευθεριων των ελληνων οχι των ξενων,με αυτους εκανα χωριο οχι με ξενους,που το ειδαν γραμμενο να βρισκονται εδω με την βια χωρις να το θελω και να εχουν και δικαιωμα ανθρωπινο?να σεβαστω τι?τον ασεβη που ηρθε και κατελαβε το σπιτι μου και τωρα με αναγκαζει να φαω στη μαπα τα χουγια του?απο ποτε φτιαξαμε εξ αδιαιρετου την ελλαδα με ξενους και θα τους σεβαστω κιολας επειδη μου καθησαν στο σβερκο οι εχθροι?δεν τους θελω στα ποδια μου κυριοι δεν θελω παρε δωσε με δαυτους ουτε σεβασμους και δικαιωματα.αυτα να τους τα δωσετε μονον για τα δικα σας σπιτια οχι εξ ονοματος μου.

δεν υπαρχουν στη ζωη μου και ουτε θα τους επιτρεψω ποτε να λερωσουν την καθημερινοτητα μου.

να τον σεβαστω στη χωρα του ναι,στο δικο μου σπιτι γιατι?

τι μπουρδες ειναι αυτες που τσαμπουνανε ,κανενας σεβασμος σε αυτους που δεν σεβαστηκαν εμενα.



ανθρωπινο δικαιωμα να τους πληρωνω εγω μεσα στο δικο μου σπιτι?να σεβαστουν αυτοι το δικο μου πορτοφολι την δικη μου ηρεμια και ελευθερια και τα δικα μου δικαιωματα και να πληρωσουν οι υπουργαιοι και οι κουστωδιες τους απο τους μισθους τους τα εξοδα του καθε μαλακα παρασιτου.

γιατι τους καλεσα για καφε και απεκτησαν τωρα και δικαιωμα στο πορτοφολι μου ?

να σεβαστουν την ηρεμια μας ολοι τους...

Ανώνυμος είπε...

σωπα ρε που εχει ο τουριστας δικαιωματα ανθρωπινα και απαιτει και σεβασμο στο χωρο μου.

εμεις δηλαδη οι ντοπιοι τι εχουμε ρευματοπαθεια η δικαιωματα ελεφαντα η μηπως χιμπαντζη;

το δικο μου το σπιτι και η χωρα δεν ειναι ανθρωπινο δικαιωμα;

το σεβασμο που απαιτειτε να δειξετε πρωτα εσεις που δεν σεβεστε εμενα και τους φερατε και ηρθαν εδω με το στανιο.

εκει γιατι δεν υπαρχει σεβασμος σε εμενα;

ο δικος μου σεβασμος κατουρησε σε πηγαδι και επεσε;


η δικη μου απαιτηση για σεβασμο και τα δικα μου δικαωματα ειναι 100 φορες πιο δικαια και ηθικα απο δαυτων


μονα ζυγα μονοζυγα μας τα λεει το ελλαδικο κρατος,φοβαται τους ξενους και δεν μπορει να τους βαλει σε σειρα και πειθαρχια εδω που τους αμολησε και μας ριχνει εμας επειδη ειμαστε η μαλθακη πλευρα που κλαψουριζει μονο, ανοιγοντας τα ποδια του...