10/8/09

To δελτίο των 11 και το μονοπώλιο των Hondos Center

Δέχθηκα πολλές διαμαρτυρίες, τηλεθεατών, και στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εκπομπής, αλλά και στο τηλεφωνικό κέντρο του σταθμού, για την «αγιοποιητική» παρέμβαση συνεργάτη των αδελφών Χόντου, στην εκπομπή της Παρασκευής.
Θα προσπαθήσω να κωδικοποιήσω αυτά τα μηνύματα , των ανθρώπων (κυρίως γυναικών) που υφίστανται στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς τις επιπτώσεις της ακρίβειας.
- Ορισμένα καλλυντικά προϊόντα, που επίσης διακινούνται από το καρτέλ των «περιούσιων» προμηθευτών του κ.Χόντου, διακινούνται και στα Φαρμακεία, όπου όμως η τιμή τους είναι 30-50% πιο χαμηλή, από αυτήν των Hondos Center.
- Όπως μου υπέδειξαν και τον διασταύρωσα σήμερα, τα προϊόντα στα φαρμακεία, έχουν ημερομηνία παραγωγής και ημερομηνία λήξης. Αντίθετα στις συσκευασίες των Hondos Center που κοίταξα δεν αναφέρεται πουθενά ημερομηνία παραγωγής και ημερομηνία λήξης.
- Το γεγονός ότι οι «περιούσιοι προμηθευτές» κοστολογούν ακριβά, καθιστά το μονοπώλιο των Hondos Center, άμεσο συνεργάτη τους, στην καταλήστευση των καταναλωτών.
- Πόσες από τις υπερχρεωμένες κάρτες πληρώνουν με δόσεις από αγορές στα Hondos Center;
-Και «ο καλός Έλλην» κ.Χόντος γιατί φρόντισε να πνίξει τους γείτονές του στην Νεράντζα, με τη νησίδα που του έφτιαξε η νομαρχία;
Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα.
Η θέση μου επομένως δεν αλλάζει. Τα Hondos Center είναι μονοπώλιο, και πρωταθλητές στην ακρίβεια και καλό είναι να αποφεύγουμε ως καταναλωτές να τους επιτρέπουμε να λέει για τον το εισόδημά μας.
Καταναλωτική αποχή μέχρι να πέσουν οι τιμές.
Η συνέχεια στο δελτίο των 11……
Σπύρος Χατζάρας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Σπύρο,
ήταν λάθος η επίθεσή σου στον Χόντο. Είναι Ελληνόψυχος, όλη η οικογένεια είναι Ελληναράδες και κατάφεραν να πάρουν το μονοπώλιο των καλλυντικών από τον "Πατίστα" που ήταν Εβραίος. Εγώ που σου μιλώ (55 ετών όπως κι εσύ) έχω καταθέσει πολλά εκατομμύρια στον Εβραίο Πατίστα για τα καλλυντικά της γυναίκας μου και των δύο θυγατέρων μου. Τώρα τα ακουμπάω στον Χόντο για τα καλλυντικά των εγγονών μου! Και μόνο γι' αυτό, πρέπει να τιμούμε τον Χόντο και να του τα σκάμε. Γιατί,Σπύρο μου, ο Εβραίος Πατίστας ήταν φτηνότερος από τον Χόντο;